söndag 30 maj 2010

Hmm..

Well, jag smäller väl till med två inlägg på samma dag..
Borde sova egentligen.. men det piper i min telefon hela tiden och lägger jag mig ner så somnar jag ifrån den. Artigt värre...
Yalla sov sin första natt borta i fredags. Kul! Det hade gått hur bra som helst, den lilla skitungen hade uppfört sig som en guldgosse och dessutom sovit ända till 8! Funderar på varför han inte gör det hemma.... *morr* Jag var i alla fall iväg med mina babes på bio! SATC2.... en helt fantastiskt rolig kväll som började på Herrgården med en delikat middag och avslutades på bion. Sicken film... Harregu! Känner jag efter så kan jag fortfarande ana en tendens till träningsverk av allt skratt....
Biffen och Cool hade för ett tag sen passat in oss fyra på varsin karaktär. Påla är ju rätt självskriven liksom Cool och Biffen.. men kvar fanns Miranda.... oh my... jag är ju INTE Miranda.. men så kom bion... och HERREGUD! Jag ÄR Miranda... Så nu ska jag färga håret rött, spara ut till page och om några år ska jag bli ihop med ägget igen.... NOT!
Over and out from the dark side....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar