måndag 7 mars 2011

Dag 3, 4 och 5

Det går som på räls!
Skönt att sockret äntligen gått ur kroppen. natten till fredag hade jag frossa och hög feber och på dagen på fredagen och lördagen en sån satans huvudvärk så det var nästan inte sant!
Var på två barnkalas i helgen och klarade mig utan att äta tårta, kakor och lasagne! Klapp på axeln för det!
Funderar däremot på om jag äter för lite.... tycker att jag äter och äter men när jag summerar på kvällen så ser det mest ut som att jag ätit frukt...
Men vågen går stadigt neråt i alla fall och det är ju hemskt roligt! gått ner 2!! kilo sen i torsdags när jag började och idag är det måndag!
Det är förmodligen mest vätska som har lämnat mig, men jag känner på kläderna att dom hänger och jag kommer i kjolen jag inte kunnat ha, så nåt resultat har det allt blivit!
Så nu fortsätter jag i samma anda ett par veckor till så ska jag nog ha tappat mina 5 kilo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar