torsdag 3 mars 2011

Nu kör vi!

Så var dagen D här. D som i Detox!
Första dagen har än så länge gått bra. Har ätit en smoothie till frukost som bestod av blåbär, banan, krossade linfrön, nesselpulver, turkisk youghurt och lite honung som sötningsmedel. Ganska ok faktiskt.
Till mellanmål blev det ett äpple och lite nötter.
Lunchen blev en asgod sallad! I den hade jag:
Avokado, tomat, paprika, gurka, fetaost, oliver, ruccola, quinoa, granatäpple, solrosfrön och ärtskott. matig och mumsig. Så sallader är nog det det får bli på luncherna, lätt att ta med och jag kan äta i bilen om jag inte har nånstans att ta vägen.
Tanken var ju också att jag skulle sluta snusa idag. Har däremot inte gått som jag tänkt... jag har tagit två snus. Så det är ju mycket bättre än dom 12 jag brukar konsumera... men ändå!

Nu börjar mitt nya liv. Träning, bra mat, gå ner mina 5 kilo och på måndag ska jag klippa av mig håret! Iiihaaa, våren är sååå välkommen och jag kommer att vara sååå fräsch!
Bara en sak som saknas sen..... Tvåsamheten... Ge mig en man!!! Fattar inte varför jag aldrig träffar nån.... Morr.... Jag vill också va kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar