tisdag 6 juli 2010

Dag 2

Jorå.. det här ska nog gå tror jag! Åt en halv grov smörgås med massor av smör och ost till frukost. Kaffe och vatten. Räksallad till lunch med massor av räkor. Till kvällsmat mosade jag två kokta ägg med tonfisk, majonäs, rödlök och dill. Mumma! Har rostat mig massor av frön som jag sitter och knaprar som snacks. Får ju lov att äta choklad om den är 70% och då hittade jag mörk choklad med sesamfrön i. Harregu vad den smakade bra! Tänkte bara ta en bit... men det blev fyra... *skäms*
Wii blir det inget idag heller... latmasken marie har vänt på dygnet efter helgens bravader och har inte sovit på två nätter... Funderar på om jag ska trotsa allt pollen och ta en löprunda i morgon. För i morgon måste jag träna! Det här kommer ju aldrig att gå om jag bara sitter på häcken!
Frön is the shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar