måndag 12 juli 2010

well well well

sitter och tröstäter... GI gick åt skogen igår. Grillade med mina goa grannar här hos oss, sen gick vi över när iggy somnat och skulle kolla finalen där tänkte vi. Det blev drinkar och grejer såklart! Supertrevligt! Jag hamnade brevid M i soffan och fick lite fotmassage.. najs... Sedan gick jag hem, vid halv tre. Idag blev det bakispizza och cola. L var här hela dagen och full som vanligt... så hon berättade vad som hänt efter att jag gått hem. L hade haft sex med M och L och inte gått hem förrän halv sex och då hade hon åkt direkt till jobbet... Vad är det med henne som är så djävla lockande?? Jag tycker att hon är sååå ofräsch... så nu är jag deppig.. deppig över att äckelalkisen är poppis, men jag är singel.... bläää.... kanske ska slå mig in på hennes linje...
eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar