onsdag 7 juli 2010

Dag 3

Yes!! Hade inte tänkt väga mig förrän på fredag, men nät mitt WII åkte fram så gjorde jag mitt bodytest i alla fall. Har ju satt som mål i spelet att gå ner 5 kilo på fyra veckor. Sedan i måndags har jag tappat 0,8 kg! *jublar* Tänk att GI fungerar i år! Känner mig såååå duktig!! Körde lite step, lite rockring, utfall och situps idag.
Idag har jag slarvat med maten... hann inte äta frukost i morse, INTE bra! Till lunch blev det räkmacka, grovt bröd... åt bara halva smörgåsen men alla räkor, massor av majo och ägg, plus citronen och alla grönsaker. Har småätit mina rostade frön hela dagen, druckit massor av vatten och nu till kvällen åt jag smörstekta kantareller och ett stekt ägg.

Två dagar kvar på jobbet sen är det semester... kan knappt vänta! Biffen och Cool kommer hit på fredag så ska vi grilla lite! najs! Har jag tappat lite till tills på fredag så blir det chokladmousse till dessert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar