torsdag 10 juni 2010

deppdag

Har en deppdag igen... Dom flesta jag känner är deppiga på hösten när mörkret kommer. Jag älskar mörkret, att få krypa upp i soffan under en filt med en bra bok och en kopp te.. mmm... Istället blir jag deppig på våren.. Lite märkligt egentligen för jag älskar våren och sommaren mer än vintern, förutom mörkret då... Trodde att min depperiod var över... men here we go again... Så tråkigt det där med depp.. blir bara en massa grubblanden kring ord som; tänk om... om det bara hade varit si eller så... om jag bara hade.. om om om om...
jag som alltid säger till mina vänner att dom inte ska tänka så mycket om, så är det jag som gör det själv.
Har svårt att sätta fingret på vad det är som gör mig deppig. Vet bara att jag bli sittandes i soffan och tycker att livet är piss. Visst, jag har ett underbart barn, en fantastisk bostad och en helt ok inkomst... men om.. om om om om...
Jaja.. det blir nog bra tillslut... Ska bara grubbla klart först...

2 kommentarer: