onsdag 9 juni 2010

Frusen

Har varit hemma och vabbat idag... Iggy är lite krasslig och mammsen inte så jobbsugen...
Igår hände det värsta... oh my god... När jag var ute sist fick jag ett ragg som messade och messade efteråt. jag svarade inte eftersom jag inte var intresserad. Tillslut lade han av vilket var superskönt. Så ringde det igår på min mobil och jag svarade... Hej, det är J... och jag kom inte på vem det var!! tillslut frågade han om jag ville gå på dejt, men jag sade nej. Vad är det för fel på karlarna? Om jag hade messat tio gånger och inte fått något svar så hade jag lagt ner och fattat vinken, men inte då... ojoj, fick ju slänga mig på telefonen och ringa Biffen!

Fortfarande inga koppor... har gett upp nu. Det blir inga, hjälpte inte med att smitta honom. Bajs... jag som såg fram emot två veckor hemma...
Jaja, vad är väl en bal på slottet?

1 kommentar: