söndag 13 juni 2010

Helt slut

Sicken kväll det blev igår! Blev bestämt tio i sex att yalla skulle sova hos mormor och morfar så att jag kunde åka till göteborg och parta. Gjorde mig klar på en kvart och så bar det iväg!
Så himla roligt! Singstar, vin, hämtmat och massa tjat, en utgång på det och sen fick jag se morgonen gry över avenyn, längesen det hände... Kom i säng typ vid kvart över fem, upp vid tio och sen hem igen för att käka lunch med mor och far.
Är helt slut nu... biffen och cool var här idag och fikade. Vi satt alla tre och var lika avslagna.. hahaha! skönt tycker jag att man kan vara det med sina vänner.
Ska bli gott att krypa till kojs om en stund. Har precis ätit lite. Vill ju gärna ha en pizza när jag är bakis, men jag orkade inte åka och hämta så jag drog på en omgång klyftpotatis med lite såser till att dippa i, och så grillade jag en majskolv! Funkade hur bra som helst, bara läsken som fattades till!

Ska ta med Carro på husvisning på torsdag. Inte lyxkåken för den vågar jag inte köpa... Men ett annat hus här i stan. Ska bli kul att få gå och titta lite!
Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar