söndag 20 juni 2010

Underbara helg!

Har haft en fantastisk helg, trots att solen lös med sin frånvaro.
I lördags var Línda och jag och shoppade loss på överby. Fick mig ett par jeans, en väska och lite inredningsprylar. Har strosat omkring i mina brallor nu i två dagar och kommit fram till att jag ska behålla dom. Mitt livs tredje par jeans.. hehe... Linda tycker att dom sitter asbra, så jag litar på henne.
Sen åkte vi hem till mig och grillade och drack vin, Gott!!
Idag har jag storstädat, vart på torp och shoppade en top från Bondelid :-) Sen kom Linda! Så grillade vi hemgjorda burgare, mumma! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men det har faktiskt varit riktigt skönt med två dagar egentid. Lite lyxigt faktiskt!
Linda och jag kollade lite hotell-alternativ till helgen vi ska ha i stockholm i höst. Vi ska ju dit vi fyra och ha skoj! Ska bli så roligt!!
Nu blir det lite vin och sen är det sängen. Gott att vara ledig i morgon, solen ska ju titta fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar