onsdag 30 juni 2010

Usch...

Har en dålig dag idag.. känner mig så jävla äcklig! FFV... Fet och ful och värdelös... inte konstigt att jag är singel.. så nu har jag kört ett pass på min Wii Fit här.. massa situps och lite utfall, box och step... Kan inte ens titta mig i spegeln... badsäsong och allt.. funderar på att arrendera en privat, insynsskyddad strand som jag kan vara på och slippa tänka på att folk ser mig... Blääää....

Annars är det bra! Budgeten är i hamn och nästa lön blir amazing... kan knappt vänta! Ska bli gött med en slapparvecka på jobbet innan semestern drar igång!

2 kommentarer:

  1. Sötaste Marie! Du är verkligen inte FFV! Du är världens sötaste och goaste Marie! <3

    ... men jag förstår dina tankar.

    Största kramen!!

    SvaraRadera
  2. Du & jag i vassen Beach 2010. My löööv!!

    SvaraRadera